http://www.beszed.hu

Segítségkérés

Segítségkérés más logopédusoktól bármivel kapcsolatban.

Eddigi hozzászólások:

1..10 11..20 21..30 31..40 41..50 51..60 61..70 71..80 81..90 91..100 101..110 111..120

tothlilla18
118

tothlilla18 - 2011. 10. 05. 12:40

Kedves Logopédusok!
IV. éves ápoló szakos hallgató vagyok a Szegedi Tudományegyetem Egészségtudományi és Szociális Képzési Karán.
Szakdolgozatomban a tracheostomával élő betegek életminőségével foglalkozom.
Abban szeretném az Önök segítségét kérni, hogy amennyiben valamelyikőjük tart ezeknek a betegeknek foglalkozást, vagy tud esetleg arról, hogy ilyen csoport működik, kérem írja meg nekem annak pontos címét, helyét, idejét, vagy bármilyen elérhetőségét.

Segítségüket előre is köszönöm!

Üdvözlettel:
Tóth Lilla
tothlilla18@gmail.com
szeidl.eva
117

szeidl.eva - 2011. 09. 30. 13:15

Kedves Kollégák!

Utolsó éves hallgató vagyok a Bárczi logopédus szakán. Négy gyermekem közül a harmadik szájpadhasadékkal született. Részben miatta is kezdtem el a logopédia szakot. Szakdolgozatom a hasadékos gyermekek beszédproblémáinak megelőzésével és terápiájával foglalkozik. Ha esetleg van/volt a praxisotokban olyan hasadékos gyermek, akinek a szülei vállalnák a kérdőívem kitöltését, keressenek meg e-mail-ben: szeidl.eva@freemail.hu. Ti is írhattok erre a címre, szívesen fogadnám személyes tapasztalataitokat is a hasadékos gyermekek logopédiai ellátásáról!

Köszönettel:
Szeidl Éva

szjudit
116

szjudit - 2011. 03. 02. 19:14

Válasz erre (Madárka - 2011. 03. 01. 16:44) :
"Kedves Judit!
Javaslom, írj ebben a témában a logopedia@beszed.hu szakmai levelező listánkra! Bízom benne, hogy az ott található szakemberek tudnak neked segíteni!

Üdv,
Madárka"
Kedves Madárka!

Köszönöm az ötletet, ezt fogom tenni.

Üdv.: Sz Judit
Madárka
115

Madárka - 2011. 03. 01. 16:44

Válasz erre (heni.nagyne - 2011. 02. 17. 08:53) :
"

Sziasztok!